Котюх Павло Іванович
Місце роботи: Підгайцівський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"
Освіта: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Посада: вчитель фізики
Моє педагогічне кредо: "Немає нічого, що не долалось би працею"
Проблема, над якою я працюю: "Роль фізичного експерименту у навчальному процесі з фізики"
Неосяжний Всесвіт зі своїми
загадками і таємницями завжди вабив мене до себе. З раннього дитинства,
закоханий в світ техніки, механіки, чудернацьких витворів та явищ, відчайдушно
поринув я у дивовижний вир природи з її законами, у світ з незнаними стихіями
та явищами. Завжди хотілося пізнати незвідане, не вивчене до кінця.
Будучи сам твердо переконаним в
тому, що людина є невід’мною частинкою
Всесвіту, хотілося донести це іншим, пояснити з точки зору фізики ті явища і
процеси, що відбуваються навколо нас. Ще зі школи уроки природи, математики, фізики
просто поглинали весь мій інтерес, фантазію, уяву, спостережливість. Саме ці
предмети дали мені відповідь на безліч питань: чому, як, коли, яким чином та
інші. А ще визначили конкретний орієнтир у життя, накреслили мені дорогу у
майбутнє – бути педагогом, поділитись з іншими тими знаннями, уміннями, які
здобув сам у школі, взяв з науково-популярних джерел, а пізніше – у
Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки.
Абсолютно все, що нас оточує,
все, що діється навколо в природі, техніка, якою користуємося в побуті, на
виробництві – все працює і діє за законами фізики. Будучи учнем, бачив, як
складно зрозуміти і освоїти це під час уроків у школі, але водночас і цікаво.
Саме тому, не шукаючи легкого шляху в житті, вирішив бути учителем, тим
провідником, що з’єднує дитячий духовний світ з дією законів природи і нашого
цивілізованого існування в ній, щоб дати всі доступні і можливі відповіді на
такий допитливий і всепоглинаючий дитячий інтерес. Саме з цією метою особливе
місце у своїй роботі приділяю ролі фізичного експерименту в ході вивчення
предмету. Через фінансові складнощі із забезпечення матеріальної бази стараюсь
часто власноруч доукомплектовувати технічне оснащення для уроків, самостійно виготовляти
деякі установки, залучаю до роботи учнів, які з великим задоволенням і
цікавістю стараються допомагати. Саме такі спільні заняття дають величезну
користь і викликають неабиякий інтерес в школярів до предмету. Це дає значні
позитивні результати для реалізації поставленої мною мети, адже порівняно за
невеликий час роботи вчителем, а працюю лише четвертий рік, мені вдалося
зацікавити дітей до вивчення предмету, розпалити справжній інтерес до фізики як
до науки. Приємно відмітити, що в моїх учнів виникає безліч питань не лише під
час уроків, а це вже свідчить тільки про те, що фізика для школярів стає не
просто шкільним предметом, регламентованим у 45 хвилин, а значно чимось більшим
– життям, яке нас оточує. Задоволений, що поставлена мета має вже перші
досягнення і успіхи, але попереду – неосяжна педагогічна нива, безліч планів на
майбутнє. У їх реалізації допомагає досвід кращих педагогів школи, є у кого
вчитись самому і на кого рівнятись, а ще поряд – юні, допитливі, кмітливі,
енергійні та цікаві школярі, для яких хочеться творити, працювати, для яких
хочеться бути не просто вчителем, а справжнім порадником, старшим наставником,
якому діти зможуть довіритись, розкрити своє щире дитяче серце.
Павло Іванович! Дуже цікавий та змістовний блог! Так тримати!
ОтветитьУдалитьДякую, колего! Буду старатись і надалі :-)
ОтветитьУдалить