Інформація про мене

Котюх Павло Іванович


Місце роботи: Підгайцівський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"


Освіта: Волинський національний університет імені Лесі Українки


Посада: вчитель фізики


Моє педагогічне кредо: "Немає нічого, що не долалось би працею"


Проблема, над якою я працюю: "Роль фізичного експерименту у навчальному процесі з фізики"


Неосяжний Всесвіт зі своїми загадками і таємницями завжди вабив мене до себе. З раннього дитинства, закоханий в світ техніки, механіки, чудернацьких витворів та явищ, відчайдушно поринув я у дивовижний вир природи з її законами, у світ з незнаними стихіями та явищами. Завжди хотілося пізнати незвідане, не вивчене до кінця.
Будучи сам твердо переконаним в тому, що людина є невід’мною частинкою Всесвіту, хотілося донести це іншим, пояснити з точки зору фізики ті явища і процеси, що відбуваються навколо нас. Ще зі школи уроки природи, математики, фізики просто поглинали весь мій інтерес, фантазію, уяву, спостережливість. Саме ці предмети дали мені відповідь на безліч питань: чому, як, коли, яким чином та інші. А ще визначили конкретний орієнтир у життя, накреслили мені дорогу у майбутнє – бути педагогом, поділитись з іншими тими знаннями, уміннями, які здобув сам у школі, взяв з науково-популярних джерел, а пізніше – у Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки.
Абсолютно все, що нас оточує, все, що діється навколо в природі, техніка, якою користуємося в побуті, на виробництві – все працює і діє за законами фізики. Будучи учнем, бачив, як складно зрозуміти і освоїти це під час уроків у школі, але водночас і цікаво. Саме тому, не шукаючи легкого шляху в житті, вирішив бути учителем, тим провідником, що з’єднує дитячий духовний світ з дією законів природи і нашого цивілізованого існування в ній, щоб дати всі доступні і можливі відповіді на такий допитливий і всепоглинаючий дитячий інтерес. Саме з цією метою особливе місце у своїй роботі приділяю ролі фізичного експерименту в ході вивчення предмету. Через фінансові складнощі із забезпечення матеріальної бази стараюсь часто власноруч доукомплектовувати технічне оснащення для уроків, самостійно виготовляти деякі установки, залучаю до роботи учнів, які з великим задоволенням і цікавістю стараються допомагати. Саме такі спільні заняття дають величезну користь і викликають неабиякий інтерес в школярів до предмету. Це дає значні позитивні результати для реалізації поставленої мною мети, адже порівняно за невеликий час роботи вчителем, а працюю лише четвертий рік, мені вдалося зацікавити дітей до вивчення предмету, розпалити справжній інтерес до фізики як до науки. Приємно відмітити, що в моїх учнів виникає безліч питань не лише під час уроків, а це вже свідчить тільки про те, що фізика для школярів стає не просто шкільним предметом, регламентованим у 45 хвилин, а значно чимось більшим – життям, яке нас оточує. Задоволений, що поставлена мета має вже перші досягнення і успіхи, але попереду – неосяжна педагогічна нива, безліч планів на майбутнє. У їх реалізації допомагає досвід кращих педагогів школи, є у кого вчитись самому і на кого рівнятись, а ще поряд – юні, допитливі, кмітливі, енергійні та цікаві школярі, для яких хочеться творити, працювати, для яких хочеться бути не просто вчителем, а справжнім порадником, старшим наставником, якому діти зможуть довіритись, розкрити своє щире дитяче серце.

2 комментария:

  1. Павло Іванович! Дуже цікавий та змістовний блог! Так тримати!

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую, колего! Буду старатись і надалі :-)

    ОтветитьУдалить